Mätt och belåten!

Nu är jag mätt, supermätt! usch vad jag har klämt i mig grillat idag, inte bra tyvärr. Men vafan det är ju bara midsommar en gång om året ;D Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på, det blir väl att dega hemma. Jag hittar faktiskt inte på något bra att skriva om nu, faktiskt ingenting. Eller kanske...imonn blir det grillparty med tjejerna, det ska bli riktigt skoj och då ska jag och Malin klå alla på kubb! :D hur känns det då? som vanligt eller? HAHA. Nej nu ska jag sitta här och ruttna ett tag.
Höres.

Pusshej <3 =)

Kommentarer
Postat av: Fanny

hahah så det blir kubb som vanligt xD och jag ÄGER på det

2009-06-20 @ 15:14:45
URL: http://ndins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0