Måndag!

Hejsan ja det är nästan lite svårt att fatta att det är måndag och man sitter hemma, jag kan fortfarande inte fatta att det är sommarlov haha men iallfall =) Idag har jag nog inte något planerat, jag hade tänkt att ut och gå med Fanny sen får vi se vad som händer därefter, och btw den där RANDOM ringde igår vid 3.00 på natten igen, jag orkade inte prata så jag sa godnatt och stängde av mobilen ;)

Idag är faktiskt vädret skapligt ute och det är jag glad över, jag ska nog snart springa ut och släppa ut kaninerna =) Och btw så har jag typ ett sommarjobb, eller ja typ ska klippa gräset hos Syrrans kompis, alltid något (Y) Aja vi höres senare.

Pusshej <3 =)

Kommentarer
Postat av: malin

HAHAHAHHAHAHAHAHA, då måste jag få ta kort på det :O

2009-06-08 @ 20:07:00
Postat av: Mikaela

vadå haha, att jag klipper gräset? HOHO

2009-06-08 @ 22:05:10
URL: http://mikaelagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0