Kupolen snart

Snart ska jag äta, sen blir det att dra hem till syrran och hämta hundmat till hunden här hemma, sen blir det kupolen med Moa.För övrigt så sitter jag och lyssnar på musik, ovanligt va? njee inte direkt ;) Jag längtar till imonn, då blir det sommarlov, som jag tidigare har nämnt tusen gånger, och på kvällen blir det Liljekvistaparken med brudarna skojs skojs =D Nu hoppas man bara att vädret blir bättre än vad det är idag, men som jag har hört så ska det vara skitväder hela veckan ut "suck" :( Jag är hungrig och nu vill jag ha mat! Det blir ungspannkaka idag, det är gött ;)

Höres ikväll.

Pusshej på er <3 =)

Kommentarer
Postat av: Frida

imorgon blir det fan röj. älska ungspannkaka <3

2009-06-04 @ 17:44:07
Postat av: Mikaela

ja Frida imonn blir det RÖJ uta helvete!!!!! =D

japp jag kan lova att det var gött!

2009-06-04 @ 21:17:44
URL: http://mikaelagoes.blogg.se/
Postat av: Johanna

coolT!

2009-06-05 @ 15:26:53
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0