ingen rubrik

Hejhå igen, jag gick till syrran idag. Mamma var där så jag fick åka hem ;) iallafall så hade vi ihjäl 2 fåglar på vägen hem, kanske inte så lyckat direkt men jag lovar dom ville ta självmord! Det kom en hel jävla svärm upp för bilen och pang sa det så var 2 stycken så tot really TOT haha synd ;) Aja nog om det, jag har inte hört något från Nettan än om Jerkan men jag håller tummarna för fulla muggar!

Det känns så bra nu för jag ligger verkligen i nu till P&L, nu är jag ute och går 2 långpromenader på 1 dag och det känns riktigt gött, jag vill ner mer i vikt men det ska jag också så haha. just nu funderar jag på att gå och torka håret, sitter nämligen med en fet handuk på huvudet för har nyss duschat ;) hihi senare idag ska jag och mami och syrran dra till Peter, sen blir det att kolla när flygplanet lyfter från Dala airport. haha sitter och fnissar lite för mig själv, tänk om alla stockholmare hade sett att vi stått där bara för att kika på ett enda flygplan som lyfter då hade ju dom skrattat ihjäl sig haha, men vadå vi är skogsmullar och gillar sånt right? ;) Aja nu ska jag dra, bjuder till med en bild på mig från igår ;)
Höres.

Pusshej <3 =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, här kör vi med handduk på huvudet här mä

2009-06-10 @ 18:33:32
Postat av: Mikaela

SV: haha okej, vem?

2009-06-10 @ 22:04:49
URL: http://mikaelagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0