Hejsan!

Hejsan idag är det dåligt väder och det är aldrig skoj.Men vi slutar skolan imonn och det gillar vi! Nu för ett tag sedan har jag skjussat hem Malin, och nu sitter jag här och ska kolla bdb och lyssna lite på musik.

Igår träffade jag på min morbror och hans fru på kupolen, och dom kände inte igen mig HAHA. Jag var tvungen att berätta vem jag var.Sen efter ett tag kom dom på at det var jag.De har ju inte sett mig sen jag gått ner 14 kg, det var faktiskt lite skoj, så alltså måste det synas att jag har gått ner i vikt! =) Jag ska på kupolen en sväng idag också, Moa ska köpa ett vitt linne att ha på sig imonn på avslutningen.

Här hemma btw så längtar jag ihjäl mig efter Jerkan och jag tycker att hon kan komma hem snart! Jag har inte ridit på flera veckor nu, jag saknar henne :( hon är min lilla bäbis <3 Iallafall så kommer Bissy hem till helgen vilken kommer att blir oligare för Ullis att ha någon att gå med tills Jerkan kommer hem. Men när Jerkan kommer hem så kommer Ullis att bli dissad haha, stackare där haha, men det blir nog bra hoppas jag! =)

Nu blir det musik och bdb sen ska jag ut och gå en sväng med hunden i det här regnet.Höres senare.

Pusshej <3 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0