Hejsan!

Hejsan! igår satt jag inte vid datorn på hela dagen, fint väder you know ;D Igår var jag och Malin och hämtade våra P&L band ihhhhh :D Det var inte så mycket folk just då men sen när jag skulle hänga med syrran och hämta så var det aslång kö, och inte nog med det när vi hade stått i kön i 1:10 min så när var framme för att hämta ut bandet så stod vi i fel kö HAHAHA. Jag hämtade ut mitt där och inte visste jag att det fanns en till kö längre ner ojdå ;) Syrran har utan camping så det var väl därför. Idag då? vad händer idag? Jo idag ska jag, Malin och Fanny drar oss ner till P&L en sväng, åh just det jag måste köpa ett par shorts idag eller ett par hot pants, för fyfan vad varmt det var igår! :O Jag ska kräva mama på pengar men hon kommer att få damp men det gillar vi...eller inte. AJA.

/ Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0