hejhå!

Hejhå alla där ute =) nu sitter jag och skriver lite och Malin ligger i sängen och skriver sms, ovanligt det..eller inte -.- haha =D imonn har jag bestämmt mig för att ta 2 timmars rundan med Arrak, sen blir det 1 timmes rundan på kvällen. Internet har damp just nu och då får jag lite smått ADHD!! hatar den här datorn!!!! (sitter uppe vid min) aja skit får man ta men den här datorn har dampat i sidådär flera jävla år RIP!

Och vill ni veta en sak till som jag tycker är synd, Det hade inte blivit något nu heller med Jerkan så nu ska de spruta och hålla på =( Åh jag vill ha hem min lilla bebissssssssssssssssssssss <3

Nu ska jag kika bdb, höres imonn.

Pusshej <3 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0