HAPPYDAY!

Yeeessssss, nu har man sommarlov!! Man såg ju alla studenter idag och det är sjukt vad man längtar dit själv, alla verkar ha så himla roligt! =D men men jag är iallafall glad för typ runt kl 18.30 börjar jag och FAnny småfesta hemma hos henne sen kl 19.30 så drar vi till Take away och möter upp de andra tjejerna sen blir det Lijljekvistaparkan! WIIHHOOO! =D Gött säger jag bara, nu tänker jag dra ner till Fanny igen, och btw så såg jag och Fanny film nyss och vill ni veta en busig sak?  Paul Walker är mega snygg =D aja, ha det skoj ikcäll för det ska då iallafall jag ha!

Pusshej på er <3 =)

Kommentarer
Postat av: Moah

vetu hur JÄVLA dryg du är näru är på pickalurven eller? HAHAHA, fyfan.. jävla drygmongoskåp säger jag bara! går inte ens att prat me dig unge. BEHÄRSKA DI! PUNKT SLOTT! =D

2009-06-06 @ 00:35:25
URL: http://moyah.blogg.se/
Postat av: Fanny

Paul Walker är feting het <3 va busigt det va

2009-06-06 @ 17:28:44
URL: http://ndins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0