=)

NU har kaninerna fått jätte mycket mat! =D hihi nu är dom glada, jag gillar dom små ninisarna <3 hursomhelst så var jag nyss iväg med Malin för att kolla om bion "Drag me to hell" gick men det gjorde den inte så vi åkte hem, och när vi var på väg hem så träffade vi Madde och Emelie B. Vi samåkte hem med Madde för hon hade varit vid musikskolan och tränat hihi. Imonn ska Malin visa mig hur jag ska göra vid solariumet, så ja det kommer väl bli busigt ;D

Nu lyssnar jag på musi och väntar på att klockan ska bli 21.00 för då ska jag och Fanny ut och gå, få se vilken vända det blir, jag tror det blir 2 timmarsrundan.Det kommer att kännas lite konstigt att inte gå med någon hund för att det har jag ju gjort alla andra dagar, syrran har tagit hem han nu men imonn ska jag ut på en långis och då ska han få följa med.

Höres senare sötisar!

Pusshej <3 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0