Dåligt humör!

Idag är jag på dåligt humör, allt är i stort sett bajs. Jag gillar inte vädret, jag vill ha P&L nu, jag vill att Jerkan ska komma hem och jag vill ha frukt hemma som vi inte har -.- Jag tror att jag har sovit för lite inatt.
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och kollar runt på blocket.Jag kikar på hästar, jag vet inte varför, kanske bara för att jag längtar efter Jerkan, tur att man har Ullis och Bissy uppe hos Nettan annars hade jag väl kriverat vid det här laget.

Nu fick jag ett sms från Frida,hon och Malin är på Kupolen och nu sitter dom och snackar om att vi kanske ska grilla hemma hos Malin på lördag och det gillas, nått som piggar upp i allafall. Men jag hoppas att alla kan då, alla tjejer!

Jag har musik i mina öron och jag hör inget runt om mig, vilket kanske är bra för jag blir väl bara störd på alla ljud idag.Jag älskar musik och det är tur att det finns *Happyface på det* :) Undra om man inte ska gå in i köket och dra en Holly med Peter och mamma, hmm jag funderar på om jag kan göra det utan att gå i taket om jag förlorar, nej men förfan här kan jag inte sitta och vara grinig.

Medans jag ändå sitter här så ska jag berätta en sak. Moa tar hem sina kaniner nu när huset är klart, och det kommer att bli lite synd för jag kommer att sakna dom tjockisarna :) Men jag har tänkt på att ha kanin ändå, det ska var en utekanin som ska vara ute året om. Jag hade tänkt att ta hem Amandas kanin och ha han här hemma, jag har ju trots allt allt gratis eftersom man har häst, det blir bara maten som jag ska köpa då. Och sen hade jag tänkt köpa en till kanin, en hona, men då är det bara det att då måste jag kasstrera Amandas kanin och det har väl inte jag råd med som är så fattig. Hmm jag kanske ska köpa 2 honor? Nej dom kanske får damp och slår ihjäl varandra. Hur det än blir så måste jag kasstrera kaninjävlen, haha jaja, jag ska iallafall ha kanin oavsett vad lilla Mami säger. Jag tar ju liksom hand om dom själv så vad ska problemet vara? Äsch jag har ju Moas kaniner till augusti så efter det kan man börja tänka på saken. Nu ska jag nog fortsätta att lyssna på underbar musik och förhoppningsvis bli lite gladare. Höres.

Pusshej <3 =)

Kommentarer
Postat av: Frida

Bäst är att ha en hona och en kastrerad hane tillsammans. Mina kaniner var typ 3-4 år när jag satte ihop dem. och fyfan va de bråka i början. men nu är de så kära vänner så! :)

2009-06-19 @ 14:54:34
Postat av: Mikaela

okej busis, tack för tippset! :D

2009-06-19 @ 17:47:49
URL: http://mikaelagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0