=D

Happy mitt hår är brunt igen =D och för tillfället kliar det på kroppen för jag tror jag har bränt mig när jag solade solarium
-.- haha men skit samma. Idag var det kupolen med Malin, fyfan vad skoj man hade det är så roligt att kommentera folk och sen bryter man ihop i skratt HAHA x'D

Iallafall så är det sisat dagen i skolan imonn innan avslutningen =D=D=D=DD=D=D=D=!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ni vet skolk på torsdag men haha det gillar vi ;) imonn ska jag egentligen börja 9 med några frågar jag ska göra för att få G i naturkunskapen, men jag har tappat bort dom frågorna så jag har sovmorgon till 10 imonn. Skit samma om man har IG i naturkunskapen, jag ska ju ändå ha det i 2-an så jag fixar det då ;D

Nu blir det film med Malin "Meangirls" jag vet gammal film men så jävla bra hahah.
Gatt gott sedan.
Pusshej <3

Kommentarer
Postat av: Frida

haha, det är inte så jäkla bra att tänka så ;) är nog inte så kul att läsa upp gammalt skit samtidigt som man ska hålla på med nya kursen. fy fy! ;)

2009-06-03 @ 15:11:24
Postat av: Mikaela

äsch ;)

2009-06-03 @ 21:34:15
URL: http://mikaelagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0