Bilderna


 :)


Donken såklart, 12 cheesburgare och en liten cola, dock var vi 3 st som dela.


Lars Winnerbäck  :)


Nytt linne och hotpants (Y)


YÄY!


Inte fullt så nykter men det bjuder vi på ;) Fanny och jag!


haha ?!


John Ossi sög :(


Jag ska citera Frida "du ska då alltid ha keps på dig på party! borde köpa en åt dä vetja"
hmm kanske sant, men jag kan bara inte låta bli (a) :D


På torsdagen fick jag och Malin gå hem, hade ingen skjuss.Kan säga er att det brukar bara ta typ 1.30 min att gå från stan och hem, men den här dagen tog det 3 timmar, började att gå vid 2, var hemma vid 5 haha.Men det var bara för att vi gick i en sån snigletakt för Malins fötter var helt döda, hon kunde inte gå i skor och det gjorde för ont att gå barfota, så hon gick på mjukisbyxorna haha fyfan hur det såg ut, men humöret var ändå på topp när vi gick hem sjöng Malin på den där låten "Jag vill ha fredag idag (8)" haha helt mongo men skoj var det. Nästa dag var hennes fötter uppsvällda som bara den RIP! :)


Soluppgång innan vi kom hem.

Det var dom flesta bilder som jag la ut, andra är dock för pinsamma för att lägga ut :)

/ Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0