1 juni!

Hejhopp! idag är det den 1 Juni och fan på fredag är skiten slut och jag är överhappy! =D På fredag blir det parken i stan, nice det, fast hmm måste ju ha något att dricka men det löser sig ;) Nu har jag nyss färgat håret på Malin det kommer nog blir bra, och färgen är tusan hemlig en så länge hihi :O Och vet ni vad jag gjorde idag? Jag åt jordgubbar för första gången i år =D Gött var det kan jag lova.

Imonn börjar jag 9.30 med att städa ur skåpen sen är det film på svenskan, sen på engelskan vet jag inte vad vi gör,Onsdag har jag typ ett litet prov vid 9.00 för det jag inte klarade i Naturkunskapen, sen typ hål i 1000000000000 år.
Nej skämta lite kanske inte så länge ;) men nästan. sen gör vi väl inget mer på den dagen.Torsdag ska vi leka med arbetslaget och jag vill inte vara med så det blir att vara hemma ^^

FREDAG= SLUT PÅ HELVETET,OCH PARTY PÅ KVÄLLEN WIHOOOOOOOOOOOO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ='D
Nej fan höres senare ;)

Pusshej <3 =)

Kommentarer
Postat av: fanny

jag gissar på blondt, fan va jag ska skratta då :D

2009-06-01 @ 17:10:32
URL: http://ndins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0