090630

VÄRME, jag älskar värme! Idag har jag stekt lite i solen, VARMT som bara den! Blev jobba med Malin sen.
Efter det så skulle jag och mamma till brorsan, hans fru fyllde år (Y) Nu väntar jag på grillat, mamma springer fram och tillbaka för att det är allsång på tv -.- Är inne på facebook och bdb nu, trevligt trevligt :D

Snart blir det att dra till Öland, inte långt kvar nu. V 29 på lördagen så drar vi ihhhh! Jag, Malin åh all tång hahah x'D
Jo nu måste jag skriva upp lite låtar jag vill ha av Frida, titta nu Frida alla dehär vill jag ha

Håkan Hellström

*Känn ingen sorg för mig Göteborg
*Nu kan du få mig så lätt
*Jag hatar att jag älskar dig
*En vän med en bil
*Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din
*Kärlek är ett brev skickat tusen gånger
*en midsommarnatts dröm
*Det är så jag säger det
*För lång lång tid
*Jag ger dig min morgon
*Den fulaste flickan i världen
*Ramlar
*Dom kommer att kliva på dig igen

Ja nu Frida lär du logga in på msn, eller så tar vi det nästa gån jag träffar dig! :D

/ Mikaela

Kommentarer
Postat av: Frida

woho!

2009-06-30 @ 22:55:37
Postat av: mikaela

SV: men eller hur :D

2009-06-30 @ 23:56:40
URL: http://mikaelagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0