090620

Hejsan, har inte hunnit skriva tidigare idag för jag kom hem vid 1 från Malin idag, och vet ni vad hennes jävla katt hade gjort? :'( Hon hade bitit sönder mitt headsett! Men som tur var så hade jag ett hemma :D jag lan inte leva utan headsett det är som min andra halva (förutom mobilen såklart)

Kom nu nyss hem efter att ha städat, mamma var med för vi skulle handla direkt efter, vi ska ju grilla hos Malin idag! ;D Det kommer att bli grymt skoj, grillning, spela kubb och ha allmänt trevligt med tjejorna. Det gillas! Nu börjar jag få lite smått panik, min tröja är i tvätten och tvätten är klar om ca 10 min, jag måste hinna torka den i torktummlaren före halv 7 också. Jaja man ska inte stressa här i livet, men saken är den att det är jag rätt bra på.

Nu blir det bdb en sväng, höres.

Pusshej <3=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0