090619

Hellu, Hellu! idag är det midsommar och vad ska alla göra? Själv ska man grilla med släkten..typ.
Idag tänkte jag berätta att paraplyn hjälper inte ett skit, bara om man vill vara torr över huvudet. Jag var ju ute och gick idag och det regnade som vanligt, så jag tog papraplyet och inte fan hjälper det?! När jag kom tillbaka så var jag ju genomblöt ändå :O mysko det där. Iallafall så hoppa jag in i duschen snabbt när jag kom hem, slängde i mig en hårdmacka efter det sen drog jag och Malin och städade på solariumet :) självklart blev det solning efter, idag tog jag en 20 minutare och det gillas!

Så nu har jag just kommit hem, sitter och käkar äpple och ska väl gå in på bdb och msn.
Höres!

Pusshej <3 =)


Kommentarer
Postat av: Fanny

2009-06-19 @ 19:45:41
URL: http://ndins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0