090616

Hejsan idag har jag haft fullt upp konstigt nog, jag vaknade vid 12.15 sen gick jag ut och gick sen blev det att fara och klippa gräset och tjäna lite pengar ;) och efter det blev det hem fort och sen vidare ner till Malin för att åka till solariumet och jobba lite, nice att sola också =) Och nu precis innan jag kom hem så fläskade jag och Malin kebab, gött vare! Äntligen sitter man här vid datorn igen med musik och allt annat skit. Btw så har jag hört att P&L spelschemat har kommit upp nu ! (Y) Jaja nu har jag inget mer att skriva så det blir väl att säga : Vi höres senare efter hag varit ute och gått!

Pusshej <3 =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja och hä ser fint ut!

2009-06-16 @ 20:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0