090610

Hejsan alla, hur mår ni idag? Jag mår iallafall bra och jag vaknade för ungefär 15 min sedan. Jag älskar att sova och sommarlov är nog det bästa som finns! Fanny sov hos mig inatt igen, ovanligt? nej inte längre men det är alltid skoj när Fanny sover här hihih =) Vi såg på en bra film den hette typ "The Faculty" om jag nu stavade rätt ;) Den är värd och se! 

 Nu iallafall så sitter jag här vid datorn och är hungrig.Jag ska ut och gå först innan jag äter men jag tänkte ta hunden med mig och han och mamma är ute och går just nu så jag får väl vänta lite grann. Idag är vädret blä och det gillas inte, usch mörk himmel och det blir säkert mer regn.Idag kommer vi få veta om det har gått bra med Jerkan, och jag hoppas det och håller tummarna för nu får hon komma hem tycker jag! =D Hursomhelst så får jag väl sitta här i väntan på att min mamma ska komma hem, jag ska nog kika bdb och andra bloggar som jag läser, vilka bloggar läser ni? Jag läser min kompis blogg, Kenzas blogg och så kikar jag in på Kissies då och då.

Ja nej nu höres vi senare!

Pusshej <3 =)

Kommentarer
Postat av: Fanny

inte ovanligt, inte ovanligt ;o btw filmen var skitbra och du är stamkund på kissies blogg Xd

2009-06-10 @ 13:53:43
URL: http://ndins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0