090609

Hejsan idag vaknade jag upp vid 7.30 bara för att Fanny hosta som bara den, nu har den jävlen blivit sjuk så nu väntar jag bara på min tur haha. Men jag kommer att döda Fanny om jag blir sjuk till P&L =) Iallafall så gick jag upp vid 10.30 för att ut och gå med hunden och ge honom mat sen, efter ett så gick jag och la mig igen men jag är så lat att jag klev inte upp förren kl var runt 12.50. Gud vad lat jag ha blivit. Men jag har varit ute och gått nyss och min mage håller på att dö för jag har träningsverk sen jag började med sits up igen -.- jaja sånt händer ;D

Igår var jag och Fanny på kupolen och jag vill verkligen ha den dära tröjan från Stadium som kostar 999 kr, synd bara att man inte har pengar och om jag nämner det till mamma så bara fräser hon haha xD Men det är en peak tröja , en rosa, skit snygg! Och det är bara en kvar, och den säger till mig att jag ska köpa den ;) men ja som sagt RIP att man inte har pengar -.-

Nu lyssnar jag på musik och ska kika in på bdb en sväng, OCH BTW!! JERKAN SKA KOLLAS IMONN!!! HÅLL TUMMARNA NU!!!!!!! NU FÅR HON TA OCH KOMMA HEM INNAN JAG SKJUTER NÅGON! =D hahaha höres senare.

Pusshej <3 =)

Kommentarer
Postat av: Fanny

hihi men nu börjar jag fanemej bli frisk :D

2009-06-09 @ 18:24:49
URL: http://ndins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0