090608

Hejhå idag var jag och Fanny och vandrade på Kupolen, fast vi gick inte så länge där utan det blev DONKEN <3 fast vi drack bara lite cola och det gillas skarpt ^^ Vi var nyss ute och gick för andra gången idag och Fanny är rätt död nu och jag undrar varför, för jag är inte död :O Fanny citerar "jag är lat" vilket jag fan måste hålla med om.Jag är hungrig men jag ska inte äta något mer idag RIP på det. Nu ska vi kika bdb och vi får se om jag orkar skriva innan jag lägger mig ;)
Höres.

Pusshej <3 =)

Kommentarer
Postat av: Fanny

jag vill gå på tutten igen, jag vill leta insperation så jag kan sy kläder ;D och jag var inte lat, jag blev sjuk -_-' ffan vad hemskt det va inatt xD

2009-06-09 @ 18:34:34
URL: http://ndins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0