090604

Det blev inte att jag och Moa gick på kupolen för hon hade ingen bensin i moppen och så...Jag och mamma gick iallfall dit och kikade på ett par skor jag ska ha imonn.Blev ett par vita vanliga ballerina skor eller som jag och typ resten av mina kompisar kallar det "Caci's skor" haha jag vet inte riktigt varför det blev just "Caci's" skor men så blev det iallafall ;)

ÅHhhhhhhhhh alltså nu är jag bar tjatig men vet ni hur underbart lovet kommer att bli eller? jag ska sovaaaaaaaaaaaaa, sen får man ju inte missa P&L sen blir det kompisar och stallet såklart, fyfan hoppas på en bra sommar med bra väder! Det enda som är lite negatvit är att Fanny ska sälja sin P&L biljett :( vi som sa att vi skulle busa med fester nu på sommaren, du är dum Fanny! :'( Men får ju alltid hoppas på att det kommer att gå bra ändå =) Jag ska ringa dig Fanny när jag är på P&L och säga hur roligt jag har det och du kommer att bli så avendsjuk...haha eller vad jag hoppas på iallfall ;D OMG längtar ihjäl mig, gud vad busigt det kommer att bli! =D Och innan P&L ska jag ha gått ner mer i vikt, så är det bara!! =D NU ska jag fortsätta att lyssna på musik och kolla internet.NU väntar jag på att syrran ska komma och hämta hunden, jag måste med henne hem och sova hos henne annars kommer jag nog inte till skolan på något sätt imonn.Vi börjar vid 8.30 och då har vi samling i aulan, sen slutar vi vid 9.30 men jag tänker stanna kvar till klockan är runt 12.00 och kika när alla studenter springer ut, fyfan vad tur dom har.Men vafan vi har ju bara 2 år kvar och det kommer att gå väldigt fort hoppas jag! När jag tar studenten då jävlar hahah fytusan vad skoj det kommer att bli!!! =D fest,fest,fest!!!
haha nej nu tror jag att jag håller på att skriva ihjäl mig eller nått ;) Höres imonn då jag har SOMMARLOV!!!!!!! =D=D=D

Pusshej <3 =)


Kommentarer
Postat av: Frida

hä blir förfest hos syrran och sedan lever vi livet på festivalkvällarna =)

2009-06-05 @ 15:06:22
Postat av: Mikaela

ja det kan jag lova dig Frida lilla =D

2009-06-05 @ 16:11:23
URL: http://mikaelagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0