Tänkte...

TÄnkte berätta lite hur det går för Jerkan som inte har kommit hem än, hela sommaren har gått och hon är inte hemma min lilla ängel än :( Jo det blev ju aldrig något med hingsten hon var hos, så när jag satt på Öland så ringde Nettan mig och sa att dom hade skjussat upp Jerkan till Sudsvall istället till en annan hingst, och jag hoppas att det fungerar nu, om inte så kommer det inte att bli något, då ger vi upp. Men hoppas på att min lilla korv kommer hem snart, jag saknar henne sjukt mycket. Det kommer att bli stendrygt att sätta igång henne igen efter allt beta, Nettan berättade att hon var tjock som ett svin nu, åh fyfan, jaja ta och kom hem snart lilla rulltan så ska vi ut och röra på oss både du och jag! :)

/ Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0