Snart..

Snart blir det myskväll här hemma och vi ska fläska godis så att vi kommer att spricka kan jag lova! hmm nu börjar jag fundera om vi har cola henmma, ja det lär vi ha annars blir jag rätt depp haha (: Nej men vad har hänt idag då? typ ingenting förutom att jag har gjort det gamla vanliga, ut och gått och sen varit här hemma, eller jag drog iväg till jobbet en sväng också.....

jag...

jag har ett myggbett på handen märkte jag nu, jag hatar myggor men myggor älskar mig så är det bara och det är ju lite synd haha ;) hursomhelst så älskar jag musik! nu ska jag fortsätta klia sönder min hand.

/ Mikaela

Kommentarer
Postat av: Frida

jag fundrar jag på om jag inte ska ta och hänga med dig ut och gå någon dag jag. vore skönt!

2009-07-30 @ 15:50:47
Postat av: Mikaela

ja men det tycker jag att du ska göra :)

2009-07-31 @ 00:19:48
URL: http://mikaelagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0