Jag har..

Jag har nästan klämt fram det, jag vågar inte riktigt..men snart är jag där och jag har funderat på allt. Jag ska vänta, hur fan det än går så ska jag vänta, jag måste ha tålamod, men ibland räcker inte det. Jag ska klara det! Men hur lång kan då väntan bli? Det lär väl märkas och jag hinner nog må skit ett bra tag, men kan också vara glad. Vilket sommarlov jag har haft, upp och ner. Det har varit bra det har det verkligen, men vissa punkter under den här sommaren vill jag bara gräva ner under jorden, än är det inte slut på sommarlovet och jag vet inte vad som kommer att hända under tiden. Den här sommaren har varit mycket känslor, och då menar jag sjukt mycket känslor! Det mesta håller jag för mig själv och det kommer jag att göra ett bra tag om inte hela tiden. Just nu lyssnar jag på Håkan "För sent för edelweiss" en speciell låt den här sommaren :)

Och nyss stod kl på 00.00, och jag slog inte 3 ggr för det blir ingen tur för det och kommer aldrig att bli så det är lika bra att jag slutar med det här och nu! just nu känner jag för att skriva om allt i hela världen, eller om allt jag känner just nu, men nej det ska jag hålla för mig själv, det är bäst så. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, men F-A -N vad livet kan vara cp ibland, och på tal om cp så höjdes pöltsligt volymen på datorn utan att jag gjorde nått ;O Lyssnar på Håkan nu, lite komiskt före P&L hatade jag Håkan, men när jag såg han live på P&L så var han grymt bra, och det är på den vägen jag lyssnar på honom :) Fast nu för tillfället blev det plötsligt The sounds med "night efter night" grymt bra, fast The sounds är ju det! Älskar deras låtar :)

"Night after night
you say you move on,
tomorrow,tomorrow now,
what's holding you back?
Idon't know, i don't  know"

Haha The sounds får mig att tänka på låten "Tony the beat" P&L 09 var sjukt! :D japp men jag tror jag har skrivit av mig lite den här gången.

/ Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0