JA!

Jaa äntligen något positivt i mitt liv, idag fick jag reda på att jerkan kommer hem på måndag! Gud vad skönt det behövs verkligen nu och gud vad jag har längtat efter henne min lilla skrutt! <3 Jag längtar redan när vi är inne på vår första tur, kommer ta ett tag att sätta igång henne efter allt bete under hela sommaren men det är det värt, att bara skritta runt prata lite och tänka är ju bra det :) Tack för att hon kommer hem! jag behöver det! 

Idag ska jag iallafall ringa hon som jag har tingat kaninen av och höra när och var jag ska hämta kaninen :) På tisdag blir det iallafall kasstrering av Teddy jag har här hemma, vilket kommer att bli skönt det också.

Jag ville inte vakna idag btw, jag hade en sån fruktansvärt bra dröm att jag har kunnat stanna i den förevigt! Men sen vaknar man upp och inser att det inte var så, fan -.-


Gammal bild på skrutten min <3 men fortfarande lika söt!

/ Mikaela


Kommentarer
Postat av: Fanny

belv hon betäckt då? :o eller tror dom att hon ska blir det?

2009-07-30 @ 17:04:01
Postat av: Mikaela

jo hon har fan blivit betäckt 24/7 haha men hon kommer hem vare sig det har blivit nått eller inte :)

2009-07-31 @ 00:19:17
URL: http://mikaelagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0