Håller på...

Håller på att städa och det är lite smådrygt, var iallafall på bio idag ICE AGE 3! den var bra :) Hmmm jag gillar min soffa fast den är trasig, mamma säger att jag måste slänga ut den men jag vill inte...Skit samma jag får förklara för folk som kommer och går att den är helt PAJ! :)

Ni kanske ser att jag har bytt tema på bloggen, jag blev så trött på det andra temat och texten var så liten. Jag vet faktiskt inte hur jag vill ha bloggen, någon måste hjälpa mig med design! Ska fråga Moa igen om hon har tid (a) Imonn är det onsdag, OMG onsdag! blir att följa med Malin när hon klipper sig, det trista är att jag måste gå upp 9!! Ska hyra film imonn det blir "Fingerprints" och nu hoppas jag fan på att den är läskig! ;D Trevligt sällskap till filmen imonn, det gillas! (:

Nu ska jag dammsuga, det är det sista jag ska göra sen måste jag hoppa in i duschen!

/ Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0