:@

SÅÅÅÅ typiskt, tänk är det inte det ena felet så är det det andra. Idag när jag var ute och gick så hann jag till floda innan jag var tvungen att ringa mamma så hon fick komma och hämta mig och hunden, jo det ska jag berätta er att jag kunde knappt gå för att det högg i sidan som bara den, och det var inte håll! så ja jag hann knappt halva vägen damp på det :@ Jag får prova att ut och gå ikväll istället, nu ska jag dra vidare till jobbet,Moa följer med, det blir att sola sen!

jo just det jag fick en bil på min kanin idag och fytusan vad söt ! nästan så jag tror jag kan äta upp den eller nått! ;D Imonn flyttar Moas kaniner hem, och på fredag kommer Amandas kanin hit, eller ja det blir min (: Och på måndag måste jag ringa veterinären för att kasstrera lilla Teddy ;) Och btw så fick min pappa damp när han fick reda på att jag skulle ha kaniner, men vafan det är pappa vi snackar om och han har damp och svår ADHD 24/7 eller nått :)


MIn lilla Tequila! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0