090701

Det är redan första Juli, shit vad tiden går snabbt det är sjukt.Vaknade av att det åskade idag, det är mysigt :) gick upp slängde mig ut på altanen och låg på soffan ute, nej då slutade det åska att såklart :'/ Just nu lyssnar jag på Håkan (Y) det gillar vi! ska väl ta mig in på facebook en sväng också.

Idag är det premiär på ace age 3, jag vill se den men jag har varken skjuss eller pengar och så är det säkert slut på platser. Nej jag kan nog vara hemma och gör ingenting,...eller jag måste städa kaninburen idag -.-'

/ Mikaela

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: okej, skönt med oplanerade dagar också ;) jags ka nog träffa kompisar :D

2009-07-01 @ 12:06:20
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0