"Vill man....

Mitt nya citat lyder såhär : "Vill man något så gör man något åt saken,annars så vill man det inte egentligen"
Precis så känner jag nu, Idag var det första morgonen på länge jag var ute och gick. Jag gick täkt runt med Arrak..Och när jag kom tillbaka så kännde jag den här äckliga svettlukten precis innan man hoppar in i duschen, och då vet jag att jag gjort bra ifrån mig. Och mitt citat är verkligen bra...för jag menar att jag vill verkligen bli smal och det har jag velat ända sedan jag gick i 7-an. Jag känner mig oftast inte trygg i mig själv. Så nu är jag på g igen och det känns så himmla bra! jag ska klara det här, det gäller att jag peppar mig själv hela tiden annars kommer jag att trilla tillbaka!

/ Mikaela

Kommentarer
Postat av: madde

Kämpa på gullgjärdit !! På med svettbanden runt handledern och kör ditt race. Själv kommer jag åka bil bakom och tuta :D

2009-12-02 @ 21:35:42
URL: http://mdli.blogg.se/
Postat av: susanna

jag ska också börja, men de är juh de där med att man ska komma igång med de ;) du får peppa mig :D

2009-12-03 @ 00:01:37
URL: http://susannagjerdet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0