upp och ner..

Jaa livet går verkligen upp och ner, och just nu tänker jag tillbaka på sommaren 2009, det var en sommar som var.. jaa vad ska jag säga...Allt hände! Allt och lite till egentligen, bra som dåligt.

Nu är det bara vinter och kallt och det mesta känns helt hopplöst, jag vill ha sommar sol och värme! Snart jul, snart nyår...vad har ni för nyårslöfte? har ni något?

Okej man ska ju inte berätta nyårslöfterna men jag kan berätta mitt ändå. Förra nyårslöftet var att jag skulle gå ner 12 kg, jag gick ner 17. Hela det här året har för det mesta handlat om att gå ner i vikt...och visst jag har lyckats men är långt ifrån nöjd! Så det här nyårlöftet så har jag lovat mig själv att gå ner minst 8 kg! Helst 10 men 8 är iallafall mitt mål.

Jag ska lyckas så är det bara, och jag vet att jag kommer att göra det. För ingenting är omöjligt. Bara man ger sig fan på det så går det, tro mig :)

Nu ska jag sova godnatt :)

/ Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0