Snart julafton...redan?!

Hallo! Idag är det 9 dagar kvar till julafton...JULAFTON redan?! shit vad fort tiden går...snart nyår också och vad hittar man på då? joo det blir väl fest någonstans hoppas jag :)

Igår beställde jag iallafall ny mobil, en såndär jag hade förut en svart sony w902, jag tänkte köpa en locktelefon först men jag är helt fast vid min gamla svarta, det var den bästa mobilen jag haft! Så innan den här veckan är slut så är den i min hand ihhh :D

Det var så roligt, för idag satt jag och Frida och väntade bussen hem, vi pratade om P&L....
Och så säger jag till Frida: undra vad som har hänt till nästa P&L...Det kanske inte blir något, vi kanske hatar varandra, vad kommer att hända tills dess? hahah man vet ju inte, jag vet.. jag är helt wierd men jag kan inte låta bli att fundera. Hur mår man då? Har man körkort? har man själmordstankar? har man fetma/anorexia?
hahahahahhaha ja men förstår ni hur sjukt man tänker :) Kan inte låta bli att fundera ;)

/ Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0