Nu är jag hemma!

Så nu är jag hemma! Jacuzzin piggade upp men jag är fortfarande lite ledsen för att det är skola imonn, men hörrni det är ju bara 2 veckor kvar till lov så nej inte kan man vara ledsen eller...nej det går inte!

Ja vad har jag gjort under hela helgen? Joo jag har hängt med Moa i vanlig ordning men så roligt vi har! Många skrattattacker blir det ju, det går inte attb undvika. Under fredagn var vi och handlade godis sen blev det hem och se idol, mycket bra att Tova åkte ut, HEJA Erik säger jag bara!

efter idol blev det att bada jacuzzi, mysigt som bara den med ljus och godis och självklart coca-cola! ingen fredag utan cola :)

På lördag vaknade jag vid 12, men Moa sov till kl 14.45 gud vad hon kan sova länge...Men när hon hade vaknat så tog vi en tripp till Falun och gjorde typ ..inget haha, jaa vilket liv man har. Det blev donken på kvällen gött!

söndag då? njaa inte så mycket, åkte iväg och solade, hem badade jacuzzi igen, fan vad man kan skratta på en dag alltså.  Åt mat efter det, blev hämtade av brossan och nu sitter jag här! Och nu har jag frågat Vendela och jag får ta media någon dag i veckan, gud så roligt har inte ridit på jättelänge så det kommer bli mycket roligt! Har Media nu från tis-tors den här veckan =) På torsdag kan jag dock inte rida för då är det hagafest WOOHOO! Skoj ska det bli minsann, det är jultema..jag ska inte klä upp mig så mycket jag ska nog bara ha en tomteluva! =) på lördag är det också  fest! Nere i Lindans bystuga kan nog bli roligt det också...

Mycket händer i veckan, alltid trevligt! nu slänger jag upp lite bilder från helgen.


MYS!


Se så brun man har blivit efter solarium! och brunare ska vil bli!
Jag är till höger Moa vänster.


Livet? jo men visst!


KÄRLEK!


Moa goes Hippe!


DONKEN!

Jaaa det var väl typ dom bilderna! hihi :)



Moa du ska veta att det är alltid roligt att vara med dig och du gör min dag guld värd!
Är jag ledsen så blir jag glad när jag är med dig. Aldrig en tråkig stund utan dig och jag är så glad att jag
har dig ska du veta, du betyder mycket ska du veta, du finns alltid där, alltid!
Jag älskar dig! <3 :)


/ Mikaela

Kommentarer
Postat av: moa

aaw.. faan vad sweet! det var en najs helg du! :)

söt du är! ILY :* <3

2009-12-08 @ 13:48:59
URL: http://moahsalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0