LusseKabaré

Nu har jag nicklas, Moa varit och kika på lussekabaré, och det var så värt att se! Egentligen är det bara för soltorgare men med mycket om och men så kom vi in tillslut :) Det var jättebra..haha mycket naket måste jag säga. På slutet så var de flera personer som låg på golvet och speklade "däckade" efter en fest, det var ca 10 personer. I mitten av scenen var det ett bord med en massa saker på ex: Flytande margarin, chokladsås,peppakakor,grädde,juice, en tandborste och tandkräm och lite mer. Sen skulle en och en gå upp borsta tänderna, en tog tandkräm...borstade och spottade ut i en tillbringare, sen gick nästa upp tog tandborsten borstade med margarin och grädde..spottade i tillbringaren. Och så höll det på med alla personer, till slut var det: Snor,grädde,krossade pepparkakor,snus,flytande margarin, juice och chokladsås i tillbringaren, sen till det värsta! Den sista perosnen skulle dricka det tills han spydde! FYFAN VAD ÄCKLIGT! Jag tror han drack ca 4 klunkar sen spydde han i en hink, hahah rätt tufft av han att dricka det där, skulle aldrig jag göra kan jag ju säga :) modigt gjort...eller kanske bara ren galenskap...men underhållning på högsta nivå var det! Det var värt att se lätt!

/ Mikaela

Kommentarer
Postat av: susanna

åh fyfan vad äckligt! skulle aldrig dricka de där! haha ja de måste ha vart väldigt underhållande :D

2009-12-08 @ 23:27:38
URL: http://susannagjerdet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0