Lov!

Ni vet inte hur glad jag är över att säga det, jag är superglad så nu säger jag det innan jag exploderar: DET ÄR LOV!!!

Fast jag måste säga att dagen har gått väldigt segt och jag har inte gjort ett skit,väntade på att min mobil skulle komma idag men icke då -.- hallo början på lovet och inget roligt händer...Men men humöret kan inte alltid vara på topp. Men nu har humöret stigit mycket högt hahahahaa! jag lurade lilla Nicklas idag, och tänk vad elakt egentligen men jag kunde bara inte låta bli att skicka sms från mammas mobil. Sen frågade jag från min mobil vad han gjorde och Nicklas bara : nej det är någon tjej som skriver till mig. Då var jag bara tvungen att ringa upp och höra med honom vem det var..Nicklas berättade att det var en tjej som tydligen visste vart han bodde och allting...Sen skrev jag från mammas mobil igen..Nicklas det är jag Mikaela Gjerdet. Och Nicklas bara: Men vafan är det du som skickar, då kunde jag inte hålla mig längre utan började gapskratta..och på andra sidan luren får man höra: Men vafan.

Jag suger verkligen på att hålla saker länge det är det som är så synd, men vem vet, om jag har hållt mig utan att säga nått så kanske Nicklas har berättat det för halva Sverige redan haha :) men roligt var det!

och inte nog med att det gjorde min kväll bra, utan jag gick in på msn och såg att jag fått mail. Och min mobil ligger nere i Sellnes redo för att hämtas ut! haha dum som man är trodde jag att den skulle komma i postlådan ;)
så det gjorde min kväll ännu bättre...eller ja min cola tog slut för ca 30 min sen :( äsch då jag överlever...nu är det musik som hägrar och facebook och alla diverse sidor :D Ha det bra!

/ Mikaela

Kommentarer
Postat av: emma

haha ajdå, det är inte lätt när man sitter för mycket vid datorn ;) vad händer imorgon bejb?

2009-12-19 @ 02:05:24
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0