Jag kan inte..

hahaha nu börjar jag bli lite smårstörd på mig själv..... jag hittar så mycket fel på mig, jag har märkt att jag går snett så mina klackskor har börjat blivit helt konstiga, och kikade på gamla bilder nyss och insåg att jag vill ha tillbaka mitt hår så som det var innan jag klippte mig, nu har jag bara kort hår och det gillar jag inte. På alla andra växer håret fort som bara den men jag kan spara håret i flera år och det händer inte ett skit :O Vad är det för fucking fel på mitt hår som inte kan växa?!

Och till råga på allt så tänker jag dissa idrotten imonn för vi har dans och jag tänker inte vara med på det, så jag tar sovmorgon och då börjar jag 11.25. Men jag tänker ändå gå upp vid halv 10 då syrran kommer och jag ska ta med mig hunden och ut och gå i ca 1 timme, äntligen!

Och inte nog med det så har jag inte ridit på länge, och jag saknar det som fan! Och jag vill spela badminton också som vi inte heller har gjort på ett bra tag. Jag tror det var ca 1 månad sen då alla spelade tillsammans, har alla tröttnat eller är dom bara lata? haha ja det finns mycket att klaga på ikväll som ni kanske ser :) så där för tänker jag sluta innan jag kommer på något mer jag stör mig på.

/ Mikaela

Kommentarer
Postat av: susanna

vad har du för storlek på skorna? :D kan jag få låna dem i helgen? :) eller har du nå andra fina skor ja kan låna :) leka på torsdag? :) kan jag kolla lite i din garderob också ;D

2009-12-01 @ 22:03:09
URL: http://susannagjerdet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0