Hemma!

Jaa nu är jag hemma hos syrran, skönt med 2 lektioner idag, det roliga var att proppen gick efter att halva tyska lektionen hade gått så vi fick sluta 20 minuter tidigare, gud så trevligt! :) Så nu är jag hemma hos syrran, få se om hon har tid att skjussa hem mig innan hon åker till jobbet igen om inte så går jag hem. När jag kommer hem så ska jag ut till stallet  så det blir trevligt :) Går nog ut dit. Jag gick dit igår och då var det kolsvart ute, lite halvvidrigt att gå genom skogen när det var mörkt som tusan. Men idag är det ljust så då är det bättre, det jag blev lite förvånad över var att det gick på typ 40 minuter att gå och det är ca 4 km dit från mig, haha nöjd! :)

Btw nu har jag köpt hagabiljett så nu blir det party på torsdag! Blir först hemma hos mig ett tag sen drar vi oss vidare till skräddarbacken, sen senare på kvällen ner till stan! :)

/ Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0