Hemma hos...

Hej hej sitter hemma hos moa och har varit hos henne under 2 dagar så har inte hunnit uppdatera så bra ;)
Vet dock inte om så mycket har hänt...Moa hade laddat ner new moon oh 2012 men ingen av dom hade undertexter att fixa synd nog, så det fick bli den nya american pie the book of love.  HAHA den var fan bra :D

så den kvällen gick vi och la oss kl 5 på morgonen och gick upp 14.30 dagen därpå...inte bra att vända p dygnen så! fyfy får slute med det!

Nu så ska vi dra in till kupolen och kika lite, ska köpa en tröja åt min bror, skulle egentligen ha gjort det till julafton men då jag och syrran skulle iväg och köpa en så var det stängt woohoo! eller inte -.-

men nu får jag se om jag hittar någon idag :D

höres senare då! :)

/ Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0