Hejsan!

Hejsan! Nu är det bara 3 dagar kvar till julafton :) hihi vaknade med en härlig känsla idag..Joo att det var måndag och det var ingen skola! haha det var fruktansvärt skönt måste jag säga!

Idag så har jag iallfall lyckats lämna in mobilen på telia, så jag skulle få ett sms när den var färdig sen :) Eftersom det är jul och allt så kommer det ta lite längre tid,så i början av januari skulle den antagligen vara färdig sa han som jag pratade med...usch ahah pratade med "Patte Palats" Den sliskiga där inne med stureplans frilla, bakåtslickat som bara den blääää. Men vafan whatever ;)

Syrran kom hem till oss idag och nu är det betsämmt att hon ta hem lilla Karma, hihi lilla katten ska få åka i ca 3 timmar upp till hälsingland, men missen är stark och det klarar hon lätt.

Åhhhhh vill ni veta en rolig sak som jag hittade i garderoben längst in i sovrummet idag? Jag letade efter tomteluvor i en påse, men istället  hittade jag mina skor som jag hade haft när jag var 1 år..FYFAN VAD SÖTT! haha dom var verkligen jättesmå, hade jag haft min mobil nu så hade jag kunnat slänga upp en bild men nu är det ju inte så synd nog :( Dom fick plats i min hand iaf :')

jaja nu ska jag bara kika igenom facebook och sådant skit sen blir det sängen, ska upp kl 9 imonn sen blir det kupolen med syrran en sväng innan jag möter upp Nicklas, Moa och Toveh för de ska köpa de sista julklapparna :) Höres imonn!

/ Mikaela

Kommentarer
Postat av: emma

imorgon ska jag nog hem till min söta lilla farmor en runda (: vad ska du hitta på?

2009-12-22 @ 00:45:36
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0