Galet

Jaaa kvällen igår va ju rätt galen, eller ja den var det! förfest hemma hos Fanny och jag lyckas alltid dricka för mycket som jag säger att jag inte ska göra, jag tappade min brors kamera så den är sönder, nu kommer han att döda mig! Sen efter att vi varit hos fanny så klev på bussen till stan och det var ett jävla liv inne i bussen, alla skrek och hade sig haha. När vi kom till stan så skulle vi gå in på flamingo, jag kom in och var påväg upp för trappen men var tvungen att vända för att hänga av oss jackan, Då tappaade jag min mobil och efter ett tag kom vakten fram till mig sen slängde han ut mig för för jag var för full, ajdå...jävla cp vakt! Så då fick jag gå själv i stan ett tag och det var ju fan läskigt...trodde seriöst att polisen skulle komma och ta in mig i en fyllecell eller nått, fick panik och smsade Moa och Nicklas att de skulle komma ut..Nicklas offrade sig och kom ut fyfan tur det! Sen blev det att åka hem senare.  jaa eftersom kameran är sönder så blev det inga bilder haha....jaja nog om det.

Idag är det fredagsmyyysss och det är så mycket jag ser fram emot!!! När jag kommer hem så ligger min Håkan Hellström dvd i postlådan! :D <3333 sen ikväll är det idol och godis!! Erik måste vinna! :)

jajaj ha en rolig dag för idag är dety FREDAGSMYYYSSSS!!!
ps. jag tröttnar aldrig på att säga det.....FREDAGSMMYYSSS!!!

/ Mikaela

Kommentarer
Postat av: Moah

NU ÄR DEEEEEET........ FREDAGSMYYYYYYS!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2009-12-11 @ 13:09:13
URL: http://moahsalo.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAhahahahahAHAHAHAHAHAH vilken jäkla sopa du är Broder ;) HAHAHAH :D:D:D

2009-12-11 @ 19:47:49
Postat av: mikaela

haha jadu rip på mig xD

2009-12-12 @ 11:30:15
URL: http://[email protected]
Postat av: Frida

men bilderna ifrån festen kan du väl ladda in fast objektivet är mongo?

2009-12-12 @ 19:14:50
Postat av: Mikaela

Jadu det kan jag nog, ska nog prova :)

2009-12-14 @ 19:18:28
URL: http://mikaelagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0