Sitter..

Sitter och lyssnar på musik och pratar på msn, och det känns så skönt att prata ut ibland! Nu är det en sånhär natt då man bara vill åka bort någonstans och sitta där och fundera och lyssna på musik, ibland är livet helt cp!

"tusen drömmar,en verklighet"  jo det stämmer ju så bra in, så jävla bra in! shiiit håller på att dö ut här hemma.Jag vill också ha ett sånt där superduper bra liv.Nej nu är Mikaela inte possitiv och det har hon inte varit på ett tag heller, på dagarna är jag den vanliga Mikaela, men vissa kvällar vill jag bara gå och dö, fast det värsta är nog att vakna upp ur en bra dröm ändå. Att vakna upp och inse att man är lika ensam som när man gick och la sig är ju verkligen toppen (Y) Nej usch då kan jag lika gärna drömma hemska drömmar så jag vill vakna upp. Aldrig hade jag trott att man kunde känna såhär, och på tal om allt så har jag startat en depp klubb med en kompis, och han och jag har fått våran första medlem vid namn Moa, tack för att du vill vara med i våran klubb, vi skickar ut en svart flagga till dig med en döskalle på som tack för att du vill vara med och joina.. haha nej men seriöst typ så är det just nu.Undra vad jag mer ska skriva förutom att jag har ett helt lager till att vilja säga men det tänker jag inte ta på bloggen utan med mina medlemmar (Y) Nu tänker jag sluta skriva.

/ Mikaela

Kommentarer
Postat av: moah

tackar tackar, för att jag får medverka i den superduper deppiga klubben! känns gott om hjärtat. (Y)



"när du som minst anar det, händer det"

2009-08-06 @ 02:33:56
URL: http://moyah.blogg.se/
Postat av: Mikaela

du är så välkommen Moa! :) <3

2009-08-06 @ 03:41:48
URL: http://mikaelagoes.blogg.se/
Postat av: moah

haha, jadu! så livet kan vara. :/ bara skit ibland!

2009-08-06 @ 16:25:23
URL: http://moyah.blogg.se/
Postat av: Fanny

haha! era deprimerade jävlar :D

2009-08-06 @ 16:28:53
Postat av: T O V E

hejsan, jag har en fråga på min blogg som jag gärna vill att du ska svara på. Det handlar om Blondiner och Brunetter, vad tycker du är snyggast?



Hoppas du får en bra dag,

kramar ♥

2009-08-06 @ 16:54:32
URL: http://toveforsman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0