Nu..

Nu sitter jag hemma hos Moa..eller ja det har jag gjort nu under hela kvällen/natten. Ska nog bädda och lägga mig och sova nu, Lyssnar på Håkan nu (Y) fast jag lyssnar jämt på musik har jag kommit underfund med. Jag lyssnar på musik när jag plattar håret och sminkar mig, jag lyssnar på musik när jag åker moppe/bil, jag lyssnar på muskik när jag sitter vid datorn, och innan jag somnar lyssnar jag på musik, så det är fan musik för mig 24/7! :D ahhhh jag skulle nog dött utan musik och vilket humör man än är på så kan man alltid lyssna på musik! TACKA mänskligheten för att det finns musik!

Hjärta på Håkan och The Sounds! <3
fast jag lyssnar på rätt allmänt, fast ja dom jag nämde är fan pricken över i-et ;D
Nej godnatt, eller ska man kanske säga godmorgon eftersom klockan är 5.43, whatever ni väljer :D

/ Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0