Nu är jag...

Nu är jag på g måste jag säga, min hals börjar bli super nu och vet ni hur gött det är? Lycklig som bara den! Idag har jag faktiskt byggt ut kaninernas inhängnad ännu mer så nu ha dom JÄTTE mkt att springa på. Och btw så tog jag kort på små bebisarna idag, Min brors hund är den ljusaste och den mörka är min syrras, aaahh så sweet att jag vet inte vart jag ska ta vägen! :D Nu har jag faktiskt stora funderingar på att laga mat, jag vet att man ska inte äta efter 9 på kvällen men det skiter jag i just nu..och på tal om att äta eller inte äta, snart blir det gym kort..GAAH vad jag längtar! nästa vecka så hoppas jag komma igång :) UNDERBART!

/ Mikaela


Alram och Zingo :) <3

Kommentarer
Postat av: Frida

för mig blir de nog friskis och svettis kort siddu ;)

2009-08-21 @ 13:06:08
Postat av: ellen

va tycker du, ska ja bli brunett elr blondin? :)

2009-08-22 @ 19:24:36
URL: http://eswalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0