Moa har damp...

Moa har damp just nu ja så är det men jag vet inte varför hahaha, hmm vilka humör svängningar först är hon sur, sen damp sen blir hon glad och hoppar runt, weird det där. Men jag tänkte iallafall säga att jag ska nu åka och ladda upp inför grönan imonn, det blir godis och cola och sen film ikväll med Moa! Var ju hem till syrran i Arbrå idag och där hittade jag älskade filmen "hur man blir av med en kille på 10 dagar" och så hittade jag "10 orsaker att hata dig" så det blir att se dom filmerna ikväll och det kommer nog att bli rikgtigt bra! :D Japp nu är faktiskt Moa rätt lung, helt amazing :O jaja höres imonn när jag kommit hem från GRÖNAN!!!!! ;D

/  Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0