GRÖNAN!

Grönan med moa var NAJS! och jag lovade att jag skulle sätta mig upp i "Insane" och det gjorde jag (Y) STOLT! men ja shit den var rolig, läskig och GALEN, jag gjorde illa mig när jag åkte den ;( I slutet när den saktade in så blev det ett sånt stopp att jag slog i magen och det kändes som om revbenen hade gått av eller nått, och på natten vaknade jag av att jag knappt kunde andas och jag hade så ont i magen att jag trodde jag skulle avlida. Jag tror att revbenen fick sig en smäll haha, men som sagt man lever bara en gång ;D nu ska jag slänga upp lite bilder för er! :)



Moa var på topp!


Tele2 Insane


Älskade JETLINE! <3


Skrattkammaren var rolig haha :D


Såååååft med slänggungorna!


Moa var helt slutkörd påväg hem! :)


Min älskade musik var givetvis med <3


Vi såg luftballonger, flera st här har vi st men det var typ 5 st vi såg asnära :D

Japp det var lite bilder det :)

/ Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0