Alltochinget

Dålig uppdatering jag vet, men skit samma. Har inte hänt nått alls typ, vi var ju iväg och kasstrera lilla Teddy och det gick finfint! :) Så om 2 veckor kan jag släppa ihop dom! OCh btw min lilla Jerkan har kommit hem och jag är glad! :D jag tog ett kort på henne pch hon är tjock tjock! :D

Drömde jättebra dröm igen och ville inte vakna, ville verkligen inte! Åh varför kunde inte drömmen bara vara verklighet? ;O
men men, den dyraste drömmen är den som aldrig slår in.

/ Mikaela


Min lilla kanin som både är högt och lågt! <3 (:  och btw hon fick heta Tekkla istället :)


Teddy som ser helt död ut, lillen är nedsövd och redo för kasstrering ;D


Och så avslutar vi med en bild på min tjocka lilla gris som kommit hem! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0