-.-

Gud vad lat jag har blivit, har inte orkat uppdatera bloggen på sisådär 100 år, men whatever det är väl ingen som läser den ändå så det gör väl inget egentligen...skolan har iaf börjat det suger men klassen är väl bra :) Malin sover hos mig idag, men hon har dock redan lagt sig, typ vid 21.35?! WTF? aja hon var trött hon lilla Malin, eller jag är nästan 100 % säker på att hon ligger och smsar ^^ Själv sitter man här nere vid datorn. Btw så hatar jag när datorn är i samma rum som TV!!! man kan aldrig lyssna på musik för pappa sitter vid TV 24/7! :@ och har man musik så höjer han volymen, BAJS -.- bara för det tänker jag slå på musik nu så får tjockisen säga vad han vill :)

/ Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0