Söndag

Idag vakande man vid 11.30 hemma hos Moa.Moa vaknade strax efter det,sen låg vi och drog oss lite för vi orkade inte gå upp direkt.När vi väl var uppe på benen så skulle Moa följa med mig en bit med cykeln för jag skulle gå hem.Hon cyklade med mig typ 1 km innan hon vände därefter gick jag och lyssnade på musik till Fanny kom och mötte upp mig :) Idag skulle Fanny åka och provrida en häst, ett kallblod som hette Silverjerkan.Det var lite kul för hon måste ju vara släkt med min lilla Jerkan :) och ännu roligare var det när vi kom dit för det visa sig sedan att Silverjerkan även hade fått ett föl med Trollkevin haha.Min Jerkan står ju uppe hos Trollkevin nu för betäckning coolt det 8D

Iallafall så red Fanny ut och jag följde med, hon var en pigg och glad dam det där ;) jag red henne också för att Fanny skulle se hur hon gick.Ja det hade gått bra,och jag hoppas Fanny tar hem henne på prov :D Nu ska jag följa med mami och handla lite sen kommer Moa hem till mig med moppen som står kvar hos henne hihi.

Höres ikväll ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0