social..eller inte ;)

Hej igen, utvecklignssamtalet gick faktisk förvånansvärt bra.Efter utvecklingssamtalet åkte jag och mamma till dollarstore en sväng ;) sen far vi iväg till syrran.Jag tog Arrak (hennes hund) och började min vandring hemmåt på 8 km, fan vad bra det känns att ut och gå :D

Haha lite komiskt är det allt för jag är så social med Moa jag har på tele just nu..eller inte xD vi säger typ ingenting till varandra.Jag skriver min blogg för fulla muggar och hon håller samtidigt på att läsa min :) Nu måste jag faktiskt sluta skriva,hade tänkt att prata med Moa en stund till sen hoppa i säng och sova,tänkte lägga mig i tid idag :D

Btw Knäckebrödsdansen som var med i talang i fredags har tillomed uppmärksammats i USA av den kända bloggaren Perez Hilton, det är coolt det,härligt jobbat borlängegrabbar håller stenhårt på er ;D

höres imonn! (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

HÄJDU!



Haha ja, men nu la vi allt på du. (:

Får snacka mer ngn annan dag, hihi. =>

Nu ska jag sova, HÄDDÅ BEZTAVEN! <'3

2009-04-22 @ 22:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0