shoppingsugen





Idag gick skolan så segt, det kändes som det tog en hel dag innan man slutade.Vi slutade 14.10 idag, men jag var tvungen att vänta på Fanny för hon skulle följa med mig och köpa lite nytt smink som jag tyckte att jag behövde.Det blev puder och en vit eyeliner :) var också in och provade en massa kläder vilket man inte ska göra när man är helt pank (oftast)  för då blir man så sugen på att shoppa! Det kommer dröja rätt länge innan man kan köpa nått nytt för den här månaden går allt mitt studiebidrag till P&L biljetten,längtar som bara den nu :D

Åhh jag kom på en jobbig sak.Jag måste plugga på tyskan och geografin idag som vi har förhör på imorgon! Tyskan är inte så svårt men det är värre med geografin haha.Och ja just det, nu kom jag på att böckerna ligger i Fannys väska.Aja tur att vi ska ut och gå nu vid 5 så då får jag väl hämta böckerna när vi kommit tillbaka.

I övrigt så känns det faktiskt lite småjobbigt att tänka på att vi har 2 år kvar innan vi tar studenten, för idag hade alla 3-orna fått sina studentmössor.Rätt surt kändes det! Men det är väl bara att bita ihop, det finns ju inte så mycket man kan göra ;)

Kommentarer
Postat av: NynnaF

sryy att jag ente följde med mike xDD men följer med imorn bitte sidduh ;'oo

2009-04-21 @ 19:56:36
Postat av: Mikaela

tack Fanny :D <3

2009-04-21 @ 21:16:50
URL: http://mikaelagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0