schampo brist

Hejsan nu sitter jag här igen efter att jag varit ute på promenad, det gick faktiskt förvånansvärt fort.Det tog ungefär 1 timme helt amazing! Gick till stallet efter det för att mocka men det hade redan Nettan gjort, grymt skönt måste jag säga!Sen när jag kom hem för att slänga mig i duschen så jag upptäckte att schampot var slut, så typiskt! så nu måste jag vänta tills efter 9 innan jag får nått schampo köpt för mamma sitter ju spikad framför tv och glor på bingolotto >< så nu är jag faktiskt lite smått irriterad för att det inte finns något schampo och PLUS att det är skola imonn, det svider i mitt hjärta.Mín engelska lärare kommer att döda mig för jag har inte läst boken och den skulle vara klar tills på onsdag.Nej jag orkar inte läsa den (a) Nu ska jag sitta här och ruttna med mitt skabbiga hår till det där nedrans bngolotto är klart, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0